ERMA
26 August 2021 - Administrator
ERMA (Enterprise Risk Management Academy) didirikan sebagai pusat pembelajaran global bagi para profesional di bidang Manajemen Risiko Terintegrasi. Tahun ini, ERMA akan mengadakan acara tahunan Konferensi Manajemen Kawasan Rish Beyond 2021 yang ke-10 secara daring.
Sehubungan dengan acara Risk Beyond International Conference di ERM, kami membutuhkan talenta baru juga dinamis untuk posisi
Event and Admin Support,
dengan tanggung jawab dan uraian tugas sebagai berikut.
JOB DESCRIPTION:
- Socializing ERMA program
- Managing communication with speakers of ERMA program
- Managing vendors of ERMA program
- Supporting administration process of ERMA program
- Assisting to create Work-Breakdown-Structure of the program
- Supporting any other event needs
REQUIREMENTS:
- Open for students or fresh graduate
- Available to intern on 1 week of October - December
- Able to communicate in English, oral and written
- Basic skill in Microsoft Office
- Internet-Savvy
- Willing to be placed in Bandung
Mereka yang tertarik dapat mengirimkan CV pada info@erm-academy.org sebelum 10 September 2021.

